YouTube’dan çıldırtan özellik: En heyecanlı anda devreye girecek…

YouTube, Reklam Stratejilerini Yeniliyor!

YouTube, reklam stratejilerinde daha agresif bir yaklaşım benimsemeye devam ediyor. Platformun yeni reklam modeli, özellikle ücretsiz kullanıcıların sabrını zorlayacak gibi görünüyor.

New York’ta düzenlenen bir etkinlikte duyurulan bu sistem, Google’ın yapay zeka teknolojisini kullanarak video izleme deneyimini doğrudan etkileyecek.

YOUTUBE’UN YENİ REKLAM STRATEJİSİ

Google’ın sahibi olduğu YouTube, reklam gelirlerini artırmak için çarpıcı bir hamle yapmaya hazırlanıyor. TechCrunch’ın haberine göre şirket, “Upfront” etkinliğinde, Google Gemini yapay zekasının kullanıldığı yeni bir reklam formatını tanıttı. Bu yeni format, kullanıcıların videolarda en fazla etkileşim gösterdiği anları analiz ederek, tam o anlarda reklam göstermeye başlıyor.

EN İLGİNÇ ANLARDA REKLAMLAR

Bu yeni sistemin en dikkat çekici özelliği, izleyicinin videonun en ilgi çekici kısımlarının hedef alınmasıdır. Örneğin, bir içerik üreticisinin çok beklenen bir videosunu izliyorsunuz ve tam o kritik an geldiğinde sistem, buranın önemli olduğunu anlayarak reklamı başlatıyor. Bu durum, kullanıcılar için oldukça rahatsız edici olabilir.

ÜRÜN TANITIMLARI ARTIK VİDEOLARDA!

YouTube, sadece reklam vermekle kalmıyor, aynı zamanda videolarda kullanıcıların reklam sırasında gördüğü ürünlere doğrudan erişebileceği yeni bir sistem de sunuyor. Yani artık reklamlar sadece dikkat çekmekle kalmayacak, aynı zamanda alışveriş yapmaya teşvik edecek.

Related Posts

10 yıldır ilk kez oluyor: Google’dan anlamsız değişiklik

Teknoloji devi Google, 10 yıl aradan sonra ilk kez ikonik “G” logosunda değişikliğe gitti. Ancak bu görsel güncelleme, kullanıcılar arasında büyük bir fark yaratmak bir yana, neredeyse fark edilmedi bile.

Sonsuz enerjiye dev adım! Tarihi füzyon başarısı

Fransa, nükleer füzyon teknolojisinde çığır açan bir başarıya imza attı. Fransız Alternatif Enerjiler ve Atom Enerjisi Komisyonu’nun (CEA) yönetimindeki WEST (Tungsten Environment in Steady-state Tokamak) reaktörü, 50 milyon derecelik süper sıcak …

Peynir, sıcak iklimin kurbanı oldu

Aşırı sıcaklar ve kuraklık, otla beslenen süt ineklerinin rasyonlarını mısır ağırlıklı yemlere yöneltirken; ortaya çıkan süt ve Cantal peyniri örneklerinde omega-3 kaybı, sertlik artışı ve aroma zayıflaması gözlemlendi.

140 milyon yılda sadece 1 saniye sapan ‘atom saati’ geliştirildi

Amerika Birleşik Devletleri’nde bulunan Ulusal Standartlar ve Teknoloji Enstitüsü (NIST), şimdiye kadar geliştirilen en hassas atom saatlerinden birini tanıttı. Yeni saat, zamanı ölçmede referans alınacak düzeyde doğruluk sağlıyor.

Netflix CEO’su, Apple’ın hit komedi dizisinin son bölümünde yer aldı

Netflix’in patronu kamera karşısına geçti: Apple TV+’ın tutkuyla izlenen komedi dizisi The Studio’nun sekizinci bölümünde, Netflix CEO’su Ted Sarandos’ın beklenmedik bir cameo’su seyirciyi şaşırttı.

Oppo Reno 14 tanıtım öncesi ortaya çıktı

Oppo’nun Reno serisi yeni modeliyle sahne almaya hazırlanıyor. Reno 14 hakkında resmi bir açıklama yapılmasa da, cihazın haziran ayında tanıtılması bekleniyor. Bu tahmin, markanın yılda iki kez model yenileme alışkanlığına dayanıyor. Üstelik …