Sağlık Bakanlığı, uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan ve Türkiye’ye getirilen 3 vatandaşla ilgili önemli bir duyuru yaptı. Bakanlığın yaptığı açıklamada, “Uluslararası seyahat gemisinde yer alan son 3 vatandaşımız, ambulans uçak ile ülkemize ulaştırılmıştır. Bu kişilerin yakın takip ve izolasyon süreçleri başlatılmıştır. Daha önce ülkeye dönen 2 vatandaşımızda olduğu gibi, bu kişilerden de gerekli sağlık testleri için numuneler alınmıştır. Yapılan tetkiklerin sonuçları negatif çıkmıştır ve belirtilen süre boyunca karantinada kalacaklardır. Şu an itibarıyla, bu süreçte takip edilen 5 kişide herhangi bir klinik belirti veya semptom gözlemlenmemiştir.” ifadelerine yer verildi. Gelişmelerle ilgili daha fazla bilgi paylaşılacağı bildirildi.
Related Posts
Carl Jung’un Düşünceleri Dijital Dünyada Yeniden Gündemde
- Tolga Demir
- 12 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
Güney Carolina’da Kıyı Erozyonuna Karşı Dev Kum Takviyesi Projesi
- Tolga Demir
- 6 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0